sobota, 17 marca 2018

Guilty pleasures #3

David Guetta, Cedric Gervais & Chris WillisWould I Lie To You
Sam fakt, kto jest autorem tej piosenki jasno mówi, że jest to guilty pleasure. Guetta wziął na warsztat znany utwór duetu Charles & Eddie i ze spokojnego, uroczego nagrania zrobił imprezowy kawałek. Każdy element tego numeru może wołać o pomstę do nieba, ale trzeba przyznać, że świetnie się do tego tańczy.



SandraMaria Magdalena
Długo zastanawiałam się, czy podpiąć ten utwór pod kategorię grzesznych przyjemności. Maria Magdalena to największy przebój niemieckiej wokalistki i jednocześnie jeden z największych szlagierów muzyki lat 80. Jako fanka tej dekady oraz podobnych brzmień, nie mogłam nie polubić tej dyskotekowej kompozycji.



Jennifer Lopez ft. PitbullOn The Floor
Kolejny żywiołowy numer, idealny na każdą imprezę. Melodia On The Floor od pierwszego przesłuchania wydawała mi się znajoma. I wierzcie mi lub nie, ale dobrych kilka lat zajęło mi zgadnięcie tytułu piosenki, z której sample użyte zostały w przeboju JLo i Pitbulla (jeżeli jeszcze ktoś nie wie – Lambada). No cóż, lepiej późno niż wcale!



7 komentarzy:

  1. Sandra, Savage i Modern Talking to artyści, którzy często lecą w moim domu, więc tak jakby się wychowałam na takiej muzyce. "Maria Magdalena" jest jak najbardziej spoko. :) Dwa pozostałe utwory mniej mi się podobają, ale od Guetty uwielbiam "Love Is Gone" czy "Memories", a od Lopez "Jenny From The Block".
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ostatnio fazę na piosenki z lat 80-90 :D
    Lubię zagranicznych artystów, aczkolwiek nie pozostaje bierna w odszukiwaniu coraz to lepszej muzyki naszych rodaków.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!


    OdpowiedzUsuń
  3. Z twojej trójki najbardziej lubię numer J.Lo. Jeśli chodzi o Guette to lubię jego stare piosenki.
    http://scarlett95songs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo a ja ostatnio myślałam o "On the Floor", kiedy w meksykańskiej restauracji puścili hiszpańską wersję tego numeru :D Stwierdziłam, że to jedna z fajniejszych tanecznych piosenek J.Lo

    Nowy wpis na https://the-rockferry.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. On the floor zawsze uwielbiam,masa dobrych wspomnień z tym kawałkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenka Jennifer Lopez super.
    PS: Ewa w programie ''Gwiazdozbiór''- więcej w NN
    www.ewasinger2017.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, tym razem trochę się krzywię na wszystkie trzy piosenki ;) Ale gdybym miał coś wybrać to chyba jednak "Would I Lie To You", aż sam się sobie dziwię ;)

    Pozdrowienia! :D

    OdpowiedzUsuń